Regulamin
Regulamin wynajmu i pobytu w domu wakacyjnym
· Zameldowanie od godz. 16
· Wymeldowanie do godz. 10· Prawo do korzystania z domku przysługuje osobom zarejestrowanym.
· Osoby niezarejestrowane mogą przebywać w domku w godzinach od 7.00 do 23.00, poza tym terminem prosimy o zgłoszenie dokwaterowania tych osób zgodnie z cennikiem rezerwacji.
· Wynajmujący domek ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń domku powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt.
· W przypadku stwierdzenia uszkodzeń domku lub wyposażenia, należy ten fakt zgłosić właścicielowi domku bezpośrednio przy zakwaterowaniu w domku.
· Wynajmujący nie może użyczać albo oddawać domku w podnajem osobom trzecim.
· Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe oraz przyjazny klimat w domku bezwzględnie zabronione jest:
- palenie papierosów w domku
- palenie grilla na tarasie
· W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Wynajmującego, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.- palenie świeczek w domku i na tarasie.
· Usługa pobytu w domku nie obejmuje ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków przebywających w nim osób oraz kradzieży i zniszczenia należącego do nich mienia.
· Pobyt ze zwierzętami domowymi jest możliwy tylko po wcześniejszym uzyskaniu na to zgody właściciela.
Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności spowodowane czasowym brakiem wody, prądu, sygnału telewizyjnego czy sieci internetowej.
· Pobyt dzieci może odbywać się tylko pod nadzorem dorosłych, którzy ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci.
· RODO – do wglądu
· Pobyt ze zwierzętami domowymi jest możliwy tylko po wcześniejszym uzyskaniu na to zgody właściciela.
Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności spowodowane czasowym brakiem wody, prądu, sygnału telewizyjnego czy sieci internetowej.
· Pobyt dzieci może odbywać się tylko pod nadzorem dorosłych, którzy ponoszą pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci.
· RODO – do wglądu
Regulamin rezerwacji i anulowania (Umowa zawierana na odległość).
- Za rezerwację strony rozumieją umowę o świadczenie usług, w której Osada-Jaworki (zwana dalej Wykonawcą) zobowiązuje się do udostępnienia Zlecającemu domu wakacyjnego wraz z ogólnodostępnymi atrakcjami na terenie Obiektu dla oznaczonej w rezerwacji liczby osób w oznaczonym terminie na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
- Osada-Jaworki prowadzona jest przez gospodarza prywatnego prowadzącego działalność gospodarczą : ADAM ANTECKI, ul. Biała Woda 33, 34-460 Jaworki, NIP: 7321950140, REGON: 101746282, e-mail: kontakt@osada-jaworki.pl
- Zlecającym jest podmiot, który poprzez dokonanie rezerwacji akceptuje warunki niniejszego regulaminu i zawiera umowę o świadczenie usług, o której mowa w pkt. 1.
- Zgłoszenia rezerwacyjnego Zlecający może dokonać telefonicznie, mailem lub poprzez wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie internetowej www.osada-jaworki.pl
- Po otrzymaniu zgłoszenia rezerwacyjnego Wykonawca potwierdzi wstępnie dokonanie rezerwacji mailem, w którym poinformuje klienta o nadanym numerze rezerwacji. Do chwili otrzymania przez Zlecającego potwierdzenia dokonania rezerwacji rezerwację uznaje się za nie dokonaną.
- W trakcie rezerwacji Zlecający powinien podać dane na jakie ma być wystawiona faktura za rezerwowany pobyt. Jeśli Zlecający nie poda dodatkowych danych do wystawienia faktury, zostanie ona wystawiona na dane rezerwującego.
- Zlecający zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 30% wartości umowy w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania potwierdzenia, o którym mowa w pkt 5. W wyjątkowych wypadkach Wykonawca może wyznaczyć krótszy termin zapłaty zadatku, który podany będzie w potwierdzeniu rezerwacji. Nie wpłacenie zadatku w wyznaczonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji i nie wywołuje skutków dla żadnej ze stron. Wpłacanie zadatku oznacza akceptację przez Zlecającego warunków zawartych w niniejszym regulaminie.
- W przypadku anulacji rezerwacji najpóźniej na 7 dób przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu przyjazdu wpłacony zadatek po wcześniejszym uzgodnieniu z recepcją można wykorzystać w dowolnym terminie do końca bieżącego roku (obowiązują warunki cenowe aktualne dla nowego terminu pobytu). W przypadku anulowania rezerwacji poniżej 7 dób przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu przyjazdu lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu wpłacony zadatek przepada. Zwrot następuje z wykorzystaniem tej samej metody płatności, na konto bankowe, z którego wpłynęła przedpłata.
- W przypadku odstąpienia Wykonawcy z jego winy od realizacji przedmiotu umowy bez winy Zamawiającego, przed rozpoczęciem usługi, Wykonawca zwróci wpłacony zadatek oraz zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości wpłaconego zadatku.
- Zlecający zobowiązany jest do zapłaty ceny, w wysokości wartości umowy, pomniejszonej o wpłacony zadatek, najpóźniej pierwszego dnia pobytu w trakcie procedury meldowania. Jeżeli klient dokonał zapłaty przelewem bankowym powinien najpóźniej w dniu przyjazdu w trakcie procedury meldowania okazać potwierdzenie dokonania przelewu.
- Dopiero po dokonaniu zapłaty, o której mowa w pkt. 10 Recepcja wyda Zlecającemu klucze do pokoju. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wyrazić zgodę na zapłatę ceny w późniejszym terminie. Zgoda na zapłatę ceny w późniejszym terminie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Rezygnacja Zlecającego z częściowego wykonania umowy po odebraniu kluczy od domu nie zwalnia Zlecającego z obowiązku zapłaty całej ustalonej ceny oraz nie wywołuje po stronie Wykonawcy obowiązku zwrotu Zlecającemu uiszczonej zapłaty. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy Zlecający w trakcie pobytu rezygnuje z wykonania umowy na skutek nie zawinionych przez siebie okoliczności, których nie był w stanie przewidzieć, cena należna Wykonawcy może ulec zmniejszeniu o 10%.
- Niestawienie się Zlecającego w obiekcie w drugim dniu pobytu do godziny 07:00 oznacza jego zgodę na anulowanie rezerwacji. W takim wypadku Wykonawca zatrzyma wpłacony zadatek. Anulowanie rezerwacji w takim przypadku następuje automatycznie, a Wykonawca ma prawo zarezerwować dom będący przedmiotem umowy na rzecz innego Zlecającego.
- W przypadku pobytów pakietowych i specjalnych doba hotelowa rozpoczyna się zgodnie z treścią danego pakietu.
- Doba hotelowa kończy się o godz. 10:00. Zlecający zobowiązany jest w ostatnim dniu pobytu do opuszczenia domu najpóźniej do godz. 10:00. W przypadku pobytów w ramach ofert specjalnych Wykonawca może wyznaczyć inną godzinę zakończenia doby hotelowej zgodną z treścią danego pakietu.
- Zadatek za rezerwację jak i reszta kwoty za pobyt może być dokonana:
17. Przetwarzanie danych kartowych
- przelewem na rachunek bankowy
- obciążeniem karty kredytowej lub debetowej
- gotówką na miejscu
- z wykorzystaniem wszelkich płatności akceptowanych na stronie internetowej Wykonawcy
18. Reklamacje
- W przypadku płatności kartą, Wykonawca przetwarza poniższe dane:
- • nazwa karty płatniczej;
- • numer karty płatniczej;
- • informacje do kiedy karta płatnicza jest ważna (miesiąc/rok)
- • kod CVV;
- • kwotę transakcji.
- W przypadku transakcji rezerwacyjnych dane karty można podać telefonicznie, e-mailem (tzw. transakcje bez fizycznej obecności karty) lub wprowadzić dane przez bramkę płatniczą.
- Jeśli dane karty zostały podane przez telefon lub e-mail - po dokonaniu obciążenia karty, kopia wydruku z terminala wraz z potwierdzeniem wpłaty (np. opłaty rezerwacyjnej, częściowej przedpłaty lub całości kwoty), jest zachowywana i przekazywana Klientowi. Przekazanie może nastąpić w dniu realizacji zamówienia lub po transakcji - mailowo na adres e-mailowy podany w zamówieniu.
- Wykonawca zastrzega sobie możliwość obciążenia karty Klienta po wykonaniu usługi, jeśli zidentyfikuje uszkodzenia powstałe z winy Klienta podczas pobytu, bądź korzystania z dodatkowych usług.
- W przypadku wykrycia wad dostarczonego Towaru lub Usługi, Klient ma prawo do jej reklamacji. Złożenie reklamacji może nastąpić w ciągu 12 miesięcy od chwili wykrycia wady, jednak nie później niż w ciągu 24 miesięcy od dnia zakupy. O ile istnieją uzasadniające to okoliczności, w ramach reklamacji, Klient może wnosić o zwrot zapłaconej ceny, jej obniżenie, usunięcie wad, naprawę lub wymianę towaru. Reklamację można złożyć (telefonicznie / pocztą elektroniczną / pisemnie), zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi w Regulaminie.
- Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych, aby ustosunkować się do reklamacji i przekazać kupującemu informację o jej przyjęciu lub odrzuceniu. W razie braku informacji o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji w określonym czasie uznaje się ją za przyjętą w całości.
Osada-Jaworki
Biała Woda 33
34-460 Jaworki